Altijd persoonlijk contact
Meer dan 25 jaar ervaring

Rens

Maak kennis met Rens. Al sinds januari 2020 helpt Rens klanten op afstand bij storingen en vragen en zorgt er daarnaast voor dat het magazijn soepel blijft draaien.

“Het mooiste aan mijn werk? Dat ik iemand kan helpen en hun dag nét een beetje makkelijker kan maken.”

Al sinds januari 2020 is hij een bekend gezicht bij Tosch. Dagelijks helpt hij klanten op afstand met storingen en vragen, én zorgt hij dat het magazijn op rolletjes loopt. Een echte alleskunner dus.

Wat Rens zo leuk vindt aan zijn werk? De afwisseling! Geen dag is hetzelfde. Het ene moment helpt hij een klant uit de brand met een storing, het andere moment regelt hij dingen achter de schermen. Vooral het klantcontact maakt zijn werk extra leuk: iemand écht verder helpen en zien dat diegene weer door kan, daar krijgt hij energie van.

In zijn vrije tijd is Rens vaak te vinden in de sportschool om te fitnessen. Hij houdt ervan om actief bezig te zijn en neemt die drive ook mee naar zijn werk.

Fun facts

  • Favoriete snack tijdens het werk: Een gebakken eitje.

  • Bucketlist-droom: Een vakantie naar Amerika.

Als Rens iets zou mogen toevoegen binnen Tosch: Een pooltafel om tussendoor even te ontspannen.

Romy

Benieuwd naar de
mogelijkheden?

Meer weten over onze diensten en oplossingen of benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact op of maak een afspraak.